16 januari 2009

Liten promenad


Matte har varit ute med Siri en liten promenad nu, men hon var ganska så lat idag. Matte fick bära på henne en hel del. Blueberry har bara legat hemma och myst. Siri ska nog få åka i cykelkorgen imorgon för matte måste gå och hämta sin cykel hemma hos sin mamma. Det blir en perfekt liten utflykt för Siri. Först får hon gå dit och sen får hon åka hem. Nej nu ska vi hjälpa matte att vika tvätt, eller rättare sagt riva ner allt och lägga oss och sova på det. Det är mycket bättre att ligga på den rena tvätten ju :) //Siri och Blueberry

3 kommentarer:

  1. Hej! Du skrev på min blogg och undrade om Stella var dräktig. Det inlägget du svarade på var för ett år sen så ja han blev dräktig och fing bebisar 8 mars. Har kvar en unge från hennes kull =)

    Kolla gärna in igen! http://miasbilder.blogspot.com/

    Här om dagen la jag även in två länkar som kan vara bra att läsa.

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Haha du är rolig med dina katter, fattar inte hur du får dem att sitta kvar. Vi får snart ta och gå en runda med våra katter. Det var ett tag sen. Kram

    SvaraRadera
  3. Förresten jag väntar spänt på bilden på spenarna så jag vet vad jag ska hålla ett öga efter på Mozz sen.

    SvaraRadera