14 oktober 2009

Höstmys! (lite bråk med)




4 kommentarer:

  1. http://www.flickr.com/photos/agnessiljekil/

    Så kul att du är tillbaka! Vilka härliga bilder och vilka mysiga katter! De heter så härligt! Tänk att de gillar att bada!!!

    Vi har fått en liten Selma som nu är nästan 4 månader (riktig bebis ; ) Signe och Sven är nöjda nu när jag är hemma. De busar och sover. Signe jagar och tar in möss och fåglar nästan varje dag. Levande...

    Vi hörs av! Se gärna min bildblogg på flickr, ovan.

    Kram Agnes

    SvaraRadera
  2. Hej vad roligt att höra av dig igen :) Grattis till din lilla flicka! Ska gå in och kolla på din sida. Vad mysigt att vara hemma hela dagarna med bebisen och kisarna :) Siri har fångat tre möss idag och lagt på min trappa, dock döda :P

    SvaraRadera
  3. Hi hi hi, såg på bilden! Jag har inte vågat ta kort på fångsten men skall nog snart ; ) De är så duktiga och du skall vara glad att de är döda. Små möss är rätt så söta! Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  4. Ja jag tyckte rätt synd om dem, de är ju som sagt rätt så söta :) Men man kan ju inte annat än att berömma henne för att hon bidrar med mat till familjen. Detsamma!

    SvaraRadera