7 mars 2010

3 kommentarer:

  1. Åh så ledsna vi är! Så ledsna! Många kramar från Agnes med alla 3 S

    SvaraRadera
  2. Åh min baby!!! han var den bästa ever! jag tror också han har det bra i katthimlen.. min älskade Sylvester!

    SvaraRadera
  3. - I SkaparKattens namn välkomnar jag dig Sylvester till Katthimlen! Jag är GrindKatten, den som vaktar och öppnar Grinden till RegnbågsBron som leder till KattHimlen.
    - Men hur hamnade jag här? Jag behöver nog gå tillbaka till mina människor?! De undrar nog var jag är? jamar Sylvester.
    - Å, säger GrindKatten medan han skjuter upp Grinden, du kan kika på dem från RegnbågsBron när du vill, och hälsa på dem lite osynligt ibland... och de kommer också hit så småningom. Men här finns ingen tid alls, så tassa du iväg över bron och lek med ÄnglaKatterna, så kommer de sedan! Se - den här vägen...

    SkaparKatten tar spinnande emot Sylvester, som omfamnas av Hans väldiga Tassar och Mjuka Svans... och Han viskar: Det är frid.

    SvaraRadera